Google prezintă topul celor mai populare reclame care au rulat pe YouTube România în anul 2018, creații video care s-au remarcat prin conținut, capacitatea de a ține privitorul în fața ecranului și de a genera interacțiune.
Pe primul loc se află un anunț video din seria Vodafone Smart Family cu actorul Vlad Ivanov, care „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri.
Tehnologia, alături de experimentul social sunt elementele folosite de producția de la Vichy, care a intrat în topul celor mai populare reclame pe YouTube România în 2018.
În top găsim și prezența în top a unui start-up din Piatra Neamț, Vitamin Aqua, cu o reclamă realizată in-house, care respectă majoritatea best practice-urilor de promovare pe YouTube .
“Viralul” topului este spotul la CatMobile “Nu știi când te lovește ghinionul”. Videoul are acum peste 2,5 milioane de vizualizări și a generat o creștere în căutări pentru “reclamă Micutzu” în Google Search și în YouTube.
YouTube Ads Leaderboard 2018 - România
- Vodafone Smart Family – Probam filtre
Companie: Vodafone Romania
Agenție de creație: McCann - JobZZ.ro - Mecanicii
Companie: JobZZ.ro
Agenție de creație: 23 Communication - Coca-Cola Zero Zahar x Inna = love
Companie: Coca-Cola
Agenție de creație: McCann - CatMobile.ro - Reclama Micutzu - Nu stii cand te loveste ghinionul
Companie: CatMobile RO
Agenție de creație: Sector 7 - Privirile care lasă urme – un experiment social by Vichy Dermablend
Companie: Vichy Romania
Agenție de creație: Screen Native - Kinder 50 de ani
Companie: Kinder Romania
Agenție de creație: - - Creditul pe repede ‘nainte | Salveaza-ti timpul | Credit nou
Companie: ING Romania
Agenție de creație: Headvertising - VITAMIN AQUA | reclama FOARTE TARE FRATE cu Iulia ALBU | Grasu XXL | PART 1
Companie: vitamin aqua
Agenție de creație: in house - Carla’s Dreams se demachiaza ca un profesionist cu NIVEA MICELLAIR® EXPERT!
Companie: NIVEA ROMANIA
Agenție de creație: - - Descopera Drobeta II
Companie: Drobeta
Agenție de creație: Papaya Advertising
Topul YouTube Ads Leaderboard 2018 este creat după un algoritm care măsoară intenția utilizatorului de a vedea un anumit clip și interacțiunea cu video-ul respectiv - timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparație cu cele plătite.
Vezi și:
Dragnea, prima reacţie după decizia CCR privind bugetul
Toader, moțiune. Mircea Badea: Dacă sunt nemulțumiți, să o pună pe Kovesi
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News