€ 5.0914
|
$ 4.3359
|
Curs valutar: € 5.0914
|
$ 4.3359
 

Cât valorează brandul Samsung
Autor: Mihai Ciobanu

de_caprc_ccprc_82nd_potprc_ccprc_a7i_saprc_ccprc_86_precomanzi_samsung_galaxy_s7_sprc_ccprc_a7i_ce_produs_vei_primi_gratuit_37330200_55285900
 

Grupul sud-coreean Samsung Electronics Co. a anunţat joi că valoarea brandului său a fost estimată la 59,9 miliarde de dolari, graţie competitivităţii sale în domeniile smartphone, electrocasnice şi...

Citând studiile efectuate de firma de consultanţă Interbrand, concernul sud-coreean a precizat că a fost plasat pe locul şase în clasamentul celor mai valoroase 100 de branduri din lume. Cifra de 59,9 miliarde dolari din acest an reprezintă o creştere de 6,5% faţă de valoarea de 56,2 miliarde dolari la care era evaluat brandul Samsung în 2017. "Potenţialul de creştere sustenabilă bazat pe tehnologiile viitorului precum 5G, inteligenţa artificială, internetul lucrurilor şi afacerile din sectorul auto sunt câteva din punctele tari ale Samsung", a informat Interbrand. 

Principalul rival al Samsung, grupul american Apple Inc. este pe prima poziţie în topul celor mai valoroase 100 de branduri din lume, cu 214,4 miliarde dolari, urmat de Google cu 155,5 miliarde dolari, Amazon.com, Microsoft Corp. şi Coca-Cola. Alte două mari companii sud-coreene Hyundai Motors Co. şi Kia Motor Corp ocupă locurile 36, respectiv 71 în clasamentul celor mai valoroase 100 de branduri din lume. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Comentarii

Pentru a vedea sau a publica comentarii, te rugăm să te autentifici în Facebook.
 
 
 
 
 
x close