Cât au ajuns să coste 30 de secunde de publicitate la Super Bowl

Descriere foto:

Costurile pentru fiecare reclamă publicitară de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl-ului a atins un preţ exorbitant.

Costurile pentru fiecare reclamă publicitară de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl-ului, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică 4 februarie, la Minneapolis, va creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane dolari, relatează EFE.

În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles.

Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audienţa NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori. Anul trecut, Super Bowl-ul a fost urmărit de 111 milioane telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii.

[citeste si]

Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 milioane telespectatori. În acest an, programul artistic din timpul pauzei Super Bowl-ului va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


n-nxt.11