Cât au ajuns să coste 30 de secunde de publicitate la Super Bowl

Costurile pentru fiecare reclamă publicitară de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl-ului a atins un preţ exorbitant.

Costurile pentru fiecare reclamă publicitară de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl-ului, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică 4 februarie, la Minneapolis, va creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane dolari, relatează EFE.

În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles.

Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audienţa NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori. Anul trecut, Super Bowl-ul a fost urmărit de 111 milioane telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii.

[citeste si]

Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 milioane telespectatori. În acest an, programul artistic din timpul pauzei Super Bowl-ului va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.







loading...
VOTEAZA ARTICOLUL

TOP STIRI CELE MAI...


loading...







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.
Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

n-nxt.14