Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport. S-a încheiat o etapă împortantă

Banda stricata Otopeni
Banda stricata Otopeni

CFR SA a anunțat noul pas făcut în proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă.

O asociere şi două companii au depus oferte pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă, în valoare de peste 420 milioane de lei, fără TVA, informează marţi CFR SA.

Potrivit companiei, luni, 25 martie 2019, ora 15:00, s-a încheiat perioada în care se puteau depune ofertele pentru acest proiect.

Astfel, la licitaţia deschisă, au depus oferte în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuţie, Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, următorii operatori economici: Asocierea SC Arcada Company SA - SC ISPCF SA - DB Engineering & Consulting GMBH, Porr Construct SRL şi Mapa Inşaat VE Ticaret AŞ.

Citește și: Europarlamentare 2019. Mircea Pașcu atacă după ce a fost exclus de pe listă

În ce constă proiectul

 

Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420,113 milioane de lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de coeziune şi de la bugetul de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Obiectul contractului "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti" Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.

Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare.

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA administrează infrastructura feroviară publică.

Citește și: ANM, prognoza meteo. Vremea pe o lună

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy