Cafea verde. Cum ajută la slăbit?

Steluța Indrei / 19 iun 2018 / 14:24 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Cafeaua verde - băută în fiecare dimineață - conferă numeroase beneficii atât pentru sănătate, cât și pentru siluetă. 

Cafeaua verde este crudă, neprăjită și neprocesată în vreun fel, ceea ce îi permite să-și păstreze toate proprietățile originale ale boabelor provenite de la arborele de cafea (Coffea Arabica). 

Studiile realizate în ultimii ani au dovedit următoarele:

- Cafeaua verde reduce riscul diabetului și bolilor de ficat. Acest lucru se datorează conținutului ridicat de cafeină și mai ales de polifenoli (acid clorogenic, cafeină, quinină). De asemenea, grație antioxidanților, cafeaua verde întârzie îmbătrânirea celulară. Comparativ cu cafeaua prăjită, cea verde conține de 2-4 ori mai mulți compuși antioxidanți și antiinflamatori. 

- Cafeaua verde combate acțiunea radicalilor liberi asupra frumuseții pielii. 

- Cafeaua verde, foarte bogată în cafeină, stimulează metabolismul și tranzitul intestinal, fiind foarte utilă în lupta contra kilogramelor suplimentare. 

- Cafeaua verde reduce pofta de mâncare, ceea ce ajută la diminuarea cantității de mâncare consumate zilnic. Oamenii de știință au ajuns la concluzia că persoanele care consumă 400 mg de extract de cafea verde (2-3 lingurițe de cafea măcinată), cu 30 de minute înainte de a mânca dimineața sau la prânz, timp de 14 zile, vor ajunge să slăbească și până la două kilograme.

- Cafeaua verde intervine în reducerea colesterolului și glicemiei. 

- Cafeaua verde nu trebuie consumată în cantități mai mari de 2 cești pe zi, preferabil în prima parte a zilei, altfel poate crește ritmul cardiac și tensiunea arterială și poate provoca insomnii. 

Cafea verde: cum se prepară?

Pentru a te bucura de beneficiile pe care le are cafeaua verde, apa folosită nu trebuie să fie fierbinte. Cafeaua verde nu se fierbe și nu se dă în clocot precum cafeaua neagră clasică.

Apa folosită la prepararea cafelei trebuie să fie încălzită timp de 4 minute, apoi la o ceașcă medie nu pui mai mult de 2 linguri de cafea verde măcinată. Și dacă vrei să te bucuri de gustul aromat pe care-l are, bea-o imediat. Desigur, o poți îndulci cu zahăr sau miere, dar dacă vrei să slăbești, evită îndulcitorii.

 



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25