Black Friday 2019. Care a fost cea mai mare vânzare online

Rodica Mitu / 19 noi 2019 / 14:42 Salveaza PDF Comentarii
Black Friday
Black Friday

De Black Friday, românii au preferat să își cumpere produsele preferate mai mult de pe mobil decât de pe desktop.

O analiză 2Performant Network arată că românii au manifestat o preferință peste medie pentru produsele de fashion și articole pentru copii. Aici distribuția este aproximativ 75% mobil, 25% desktop. Această tendință poate fi pusă pe seama unei comenzi medii nu foarte ridicate (202 lei plus TVA la fashion și 256 lei plus TVA la articole pentru copii), fiind vorba despre achiziții de impuls sau produse cu durată scurtă de viață.

„Perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creșteri pe toți indicatorii importanți: 41.000 vânzări online (15.3% creștere față de 2018) în valoare totală de 2.56 milioane de euro (creștere de 20.4% față de 2018). În urma acestor vânzări, afiliații au primit comisioane de 158.240 de euro, cu 30.3% mai mult decât anul trecut. De asemenea, este primul an în care s-a cumpărat mai mult de pe mobil, atât ca număr de comenzi, cât și ca procent din valoarea totală a comenzilor", precizează sursa citată.

Traficul a început să crească substanțial încă de joi după orele 19.00. Pe durata evenimentului, au fost trei vârfuri de trafic: joi la orele 00.00 (atunci când multe magazine online au dat startul promoțiilor), vineri dimineața între 08.00-09.00 și vineri seara între orele 19.00-21.00. Cele mai multe vânzări s-au înregistrat vineri dimineață între 09.00-11.00, respectiv vineri seara, între 21.00-23.00.

Conform sursei precizate, cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărți, Filme & Muzică, Fashion și Electro IT&C. Totodată, a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69.5%) și Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29,198.5 lei, a fost formată din patru obiective foto și trei blitzuri Nikon.  

Coșul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27