BLACK FRIDAY 2017. Americanii, lovitură pentru Vinerea Neagră

BLACK FRIDAY 2017. PwC, cea mai mare companie de servicii profesionale, de consultanță și audit din lume și una dintre cele mai mari companii private, spune că, potrivit unui studiu, mai puțini americani intenționează să facă cumpărături de BLACK FRIDAY 2017 (Vinerea Neagră) decât în anii precedenți. Această scădere se înregistrează pe măsură ce consumatorii se obișnuiesc cu reduceri mari pe tot parcursul anului. 

BLACK FRIDAY 2017. "BLACK FRIDAY și-a pierdut semnificația", a declarat Steven J. Barr, lider al pieței de consum pentru PwC. "Retailerii au condiționat consumatorul să creadă că în fiecare zi sunt reduceri, ceea ce înseamnă că tranzacțiile de BLACK FRIDAY (Vinerea Neagră) nu mai sunt atât de atractive ca în anii trecuți", a mai spus specialistul.

BLACK FRIDAY 2017. Reducerile sezoniere au devenit tot mai răspândite, atât în magazine cât și online, deoarece consumatorii au nevoie întotdeauna de prețuri mai mici și de o mai mare comoditate, ceea ce înseamnă că nebunia de BLACK FRIDAY (Vinerea Neagră) nu mai este ce a fost altă dată.

BLACK FRIDAY 2017. De altfel, în prima zi de vară 2017, Amazonul a generat mai mulți bani decât în timpul BLACK FRIDAY și CYBER MONDAY de anul trecut.

[citeste si]

BLACK FRIDAY 2017. În 2016, de exemplu, 154 milioane de americani au cumpărat în timpul weekendului de Ziua Recunoștinței, marcând un declin cu 32% față de 2011.

BLACK FRIDAY 2017. În România, BLACK FRIDAY 2017 va fi pe data de 17 noiembrie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel