BLACK FRIDAY 2015. Recreational Equipment Inc., cunoscut ca REI, un retailer din Statele Unite ale Americii care vinde în principal produse pentru activităţi în aer liber, a lansat o campanie prin care declară război Black Friday.
În ziua pe care mizează majoritatea companiilor pentru a creşte numărul de vânzări din anul respectiv, REI va închide toate magazinele şi, mai mult, îşi va plăti cei 12.000 de angajaţi ca şi cum ar o zi normală de muncă.
Campania, numită #OptOutside, a fost creată de o echipă de specialişti de la Venables Bell & Partners, Edelman, Spark şi REI, iar la baza deciziei de a închide magazinele a stat dorinţa de a atrage atenţia asupra faptului că oamenii ar trebui să se bucure mai mult de natură, scrie Adweek. com.
REI încurajează oamenii să se alăture campaniei folosind hashtagul #OptOutside şi să profite de ocazie să îşi petreacă timpul alături de familie şi prieteni.
"Black Friday este momentul perfect pentru a ne aminti că viaţa este mai bogată, mai conectată şi complexă atunci când alegem să o petrecem în natură", declară Stritzke.
Într-o scrisoare adresată celor 5,5 milioane de membri, Stritzke l-a citat pe John Muir, care a afirmat în 1901: "Mii de oameni obosiţi, stresaţi şi prea obişnuiţi cu civilizaţia încep să afle că a merge în munţi înseamnă a merge acasă".
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News