Black Friday 2013: Ce e diferit anul acesta față de anul trecut

Black-Friday
Black-Friday

Ziua marilor reduceri, Black Friday, a intrat timid pe piața din România. În anul 2012, vânzările au fost record, s-au înregistrat un milion de click-uri într-o singură zi. 

În anul 2013, pe lângă numărul mult mai ridicat de magazine care vor face reduceri, va mai fi ceva diferit.

Dorin Boerescu, CEO al agenţiei de marketing afiliat 2Parale, a declarat în cadrul emisiunii ZF Live de miercuri, că “Anul trecut a fost năucitor. Am avut 1 mil. de clickuri într-o singură zi, am generat aproape 9.500 de vânzări pentru 200 de magazine în valoare de 3,2 mil lei fără TVA – ce e diferit anul acesta de Black Friday. Estimăm minim 50% creştere anul acesta”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel