Andreea Sava: Ponturi pentru micul dejun ca să arzi grăsimi mai eficient

Bogdan Cotigă / 05 feb 2019 / 18:59 Salveaza PDF Comentarii
Dieta de 7 zile
Dieta de 7 zile

"Da, îți poți face organismul să ardă grăsimi. Nu e nicio șmecherie. Prin intensificarea metabolismului, am mai vorbit despre asta. Cei care nu mai aveți 20 de ani ați sesizat deja, sau cei mai mulți dintre voi, că, odată cu înaintarea în vârstă, nu mai poți mânca la fel ca la 20 de ani fără să te îngrași sau măcar să depui grăsime pe abdomen. Asta-i viața! Multe lucruri se modifică pe măsură ce îmbătrânim. Încetinirea metabolismului e unul dintre ele. Dar nu unul cu care să nu se poată lupta", scrie jurnalista Antena 3 pe blogul său. 

"Iar micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. V-am mai spus asta. Este importantă atât pentru siluetă cât și pentru sănătatea și starea voastră de bine. Organismul trebuie alimentat atunci când îl soliciți. Altfel apar dezechilibre, lipsă de energie pentru a face orice și corpul intră în mecanismul de autoapărare și începe să consume de unde nu vrei și să facă depozite haotice. Fiind prima masă din zi este și momentul cel mai prielnic pentru a-i da un impuls metabolismului și a-l face să ardă grăsimi mai multe. Pentru asta, micul tău dejun trebuie să respecte câteva reguli pe care le puteți citi AICI

VEZI ȘI:

Andreea Sava: 5 greșeli care te fac să ai celulită chiar dacă ești slabă

Dieta planetară. Slăbești mâncând burgeri și coaste de porc. Care este secretul


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28