AMRO, ghid BLACK FRIDAY 2017. Informații importante

Scutaru Cristina / 13 noi 2017 / 17:46 Salveaza PDF Comentarii
Black Friday
Descriere foto: Black Friday

BLACK FRIDAY 2017. Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat versiunea 2017 a ghidului pentru Black Friday.

BLACK FRIDAY 2017. Catalogul de produse la promotie

Asigurati-va ca informatiile produselor afisate in magazinul online sunt complete si ofera suficiente detalii pentru client, astfel incat sa ia o decizie si sa nu fie necesare intrebari suplimentare sau sunat. Astfel se va reduce volumul de interactiune cu clientii in procesul pre-sales si numarul de retururi va fi mai redus.

BLACK FRIDAY 2017. Stocuri

Clientii asteapta ca produsele expuse pentru Campania de Black Friday sa fie disponibile in stoc. Negociati cantitati bune si asigurati-va ca oferiti informație real-time despre disponibilitatea produselor. Produsele sa fie in stoc, disponibile pentru livrare imediata sau conform disponibilitatii anuntate.

BLACK FRIDAY 2017. Pretul

Un subiect dezbatut des in perioada promotiilor. Pretul promotional trebuie sa fie cel mai mic pret din ultimele 30 de zile, conform legii 650 (in special articolul 34). Clientii asteapta Black Friday tocmai pentru ca exista reduceri semnificative. Atentie la alinierea politicii de reduceri cu legislatia.

BLACK FRIDAY 2017. Infrastructura

Black Friday se diferentiaza printr-un trafic semnificativ mai mare decat in restul anului. Iar comportamentul consumatorilor este unul tranzactional, adică nu doar vor naviga, ci si vor plasa un numar de comenzi semnificativ mai mare.

Asigurati-va ca atat hardware-ul cat si software-ul este pregatit sa sustina atat volumul de trafic cat si volumul de comenzi. O modalitate de a va asigura este load testingul, utilizand scenarii cat mai aproape de realitate, nu doar navigare.

[citeste si]

O abordare eficienta pentru infrastructura de Black Friday este folosirea unei platforme Cloud care va permite o scalare dinamica a resurselor. Investitia trebuie privita din perspectiva oportunitatilor si beneficiilor pe care le aduce business-ului si flexibilitatea pe care o ofera.

BLACK FRIDAY 2017. Vanzarea

Unii clienti vor dori sa comunice, sa solicite informatii suplimentare, daca informatiile din pagina produsului sunt insuficiente. Oferiti detalii complete astfel incat clientului sa ii fie cat mai clar ce cumpara.

BLACK FRIDAY 2017. Livrarea

Discutați cu firmele de curierat care va fi timpul estimat realist pentru livrarea coletelor. Informați clientii referitor la termenul real de livrare si expuneti transparent estimarile realiste. Puteti folosi mai multe modalitati de livrare, pentru a distribui incarcarea, inclusiv livrarea la puncte de livrare sau pachetomate.

BLACK FRIDAY 2017. Plata

In primul rand asigurati-va ca platforma de comert online pe care o folositi poate inregistra comenzile plasate si informatiile referitoare la plata acestora. Monitorizati si urmariti impreuna cu procesatorul tranzactiile.

BLACK FRIDAY 2017. Proces post-vanzare

In functie de categoriile de produse pe care le comercializati, e de luat in calcul si procesul post-vanzare dupa aceasta campanie. Unii clienti vor dori schimbarea produsului sau retur. Volumul nu va fi ca intr-o luna obisnuita asa ca pregatiti-va pentru a putea procesa solicitarile si oferiti estimari realiste pentru timpul de preluare si procesare al retururilor, informează Armo.org.ro.

Pentru anul in curs, ARMO estimeaza o valoare a retailului online autohton de peste 2,5 miliarde de euro si un potential de dublare a acestei valori pana in 2020.

Printre magazinele membre ARMO se numara: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Romstal.



Te-ar putea interesa




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26