Șefii Renault au declarat că 75% din mașinile vândute în America de Sud sunt pick-up-uri și vor să aibă la vânzare două modele în următorii ani care să acopere și acest segment.
VEZI ȘI: Dokker Stepway, maşină de 15.000 de euro lansată de Dacia - FOTO
În afara unor mici modificări la forma farurilor, mașina arată ca un Duster, până la benă. Pentru expoziție, francezii au ales o combinație de culori care dă mașinii o imagine SF. Există și o grilă cu elemente din crom astașată pe lunetă.
Jantele sunt spectaculoase și interiorul a fost și el modificat. Sunt diverse elemente noi, cele vechi au fost reformate modern, lăcuite selectiv, iar tonurile sunt aceleași, negru-gri-oranj, corespondente exteriorului.
Nu există încă detalii despre motor și nici despre lansare. Acum maximum o lună, Dacia România a livrat către Petrom o flotă de Dustere transformate în pickup de către carosierul Romturingia.
În America de Sud, modelele Dacia sunt vândute sub marca Renault.