Alimente cu mai multă vitamina C decât portocalele

Rodica Mitu / 13 sep 2018 / 23:57 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Unele fructe sau legume conțin mai multă vitamina C decât o portocală.

Papaya

O cană cu bucățele de papaya conține o cantitate impresionantă de vitamina C. De asemenea, este o sursă bună de vitamina A și fibre. O cană cu bucățele de papaya are 62 de calorii, 0,4 g grăsimi, 12 mg sodiu, 16 carbohidrați, 11 g zahăr, 3 g fibre, 0,7 g proteine.

Ananas

O cană cu bucăți de ananas are 79 mg de vitamina C. Este, în același timp, o sursă excelentă de magneziu, un mineral care ajută la fortifierea oaselor și la menținerea metabolismului în parametri normali.

Guava

O cană cu guava conține nu mai puțin de 377 miligrame de vitamina C! De cinci ori mai mult decât doza zilnică recomandată. O cană cu bucăți de guava are 112 calorii, 2 g grăsimi, 3 mg sodiu, 24 g carbohidrați, 15 g zahăr, 9 g fibre, 4 g proteine.

Broccoli

O cană cu bucăți de broccoli conține 81 miligrame de vitamina C. Această legumă cruciferă este și o sursă bună de proteine. O cană cu broccoli bucățele are 31 de calorii, 30 mg sodiu, 6 g carbohidrați, 2 g zahăr, 2 g fibre, 3 g proteine.

Kiwi galben

Dacă nu ai auzit încă de kiwi galben, trebuie să știi că acest fruct este o adevărată comoară oferită de natură. Un fruct conține 130 mg de vitamina C, de două ori mai mult decât fructul obișnuit, cu pulpa verde, notează eva.ro.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26