Ai gripă? Alimentele acestea ușurează simptomele

Dana Lascu / 13 sep 2018 / 17:26 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Ai răcit sau ai gripă? Pe lângă tratamentul prescris de medic, n-ar strica să-ți adaptezi și meniul. Iată zece alimente care-ți fac bine atunci când ai astfel de probleme. Unele sunt suprinzătoate!

Înghețata de fructe pe băț

Poate să pară incredibil, dar atunci când ești răcit sau ai gripă înghețata pe băț face bine! Vă poate calma gâtul atunci când este dureros, umflat sau uscat. De asemenea, vă ține hidratat, ceea ce este esențial atunci când luptați împotriva gripei. Aportul de suficiente lichide menține mucusul subțire și ușurează congestia. Căutați înghețată de fructe pe băț, dacă se poate cât mai naturală, pentru a vă asigura că aveți nutrienți și nu apă cu zahăr! Puteți, de asemenea, să creați propriile sortimente congelate din suc de fructe.

Sandwichul cu curcan

Conține proteine slabe, o parte esențială a unei diete sănătoase. Și, deși este posibil să nu vă simțiți așa, mâncarea vă ajută dând energie corpului dumneavoastră pentru a lupta împotriva bolilor.

Sucul de vegetale

Deoarece este posibil să nu vă simțiți în stare să mâncați o salată în timp ce vă chinuie gripa, încercați în schimb un pahar de suc de legume cu conținut scăzut de sodiu. Veți încărca organismul cu antioxidanți care stimulează sistemul imunitar, apărarea corpului împotriva germenilor.

Supa de pui

Vă ajută să obțineți lichidele de care aveți nevoie și este și hrănitoare. Unele dovezi științifice arată că supa de pui fierbinte poate ajuta la vindecarea gripei, notează medicinenet.com.

Usturoiul

Dacă vă simțiți în stare să-l curățați, usturoiul poate fi o alegere bună, chiar și adăugat la supă. Se pare că are o anumită capacitate de stimulare a sistemului imunitar și vă ușurează congestia.

Ghimbirul

Vă calmează stomacul și greața. Unele studii sugerează că luptă și împotriva inflamației. Puteți să-l adăugați la alte alimente, fie proaspete, fie fierte. O altă opțiune: beți un shake cu ghimbir.

Ceaiul cald

Beți ceai verde, oolong sau negru pentru un aport suplimentar de antioxidanți. Respirați aburul pentru a vă curăța nasul înfundat. Adăugați o lingură de miere și lămâie stoarsă pentru a vă calma gâtul dureros. În cazul în care cofeina vă deranjează, încercați, în schimb, versiunile decofeinizate sau alte ceaiuri din plante.

Banana

Indiferent dacă le tăiați, zdrobiți sau le mănâncați direct, bananele sunt ușoare pentru stomac. Combat grețurile, vărsăturile și diareea.
Bananele, împreună cu orezul, merele și pâinea prăjită, alcătuiesc dieta BRAT - pe care medicii o recomandă celor care au gripă stomacală și pot înghiți alimente solide.

Pâinea prăjită

Pâinea prăjită sau biscuiții sărați din cereale integrale sunt alimente convenabile atunci când luptați împotriva bolii. Sunt buni cu supa de tăiței și pui, umplu stomacul și aduc un aport important de fibre.

Mâncarea făcută băutură

Dacă apetitul vostru s-a întors, încercați un smoothie, puteți să vă transformați supa în suc-cremă (cu blenderul) sau puteți bea shake-uri de fructe și legume. În general, evitați băuturile cu lactoză. Alegeți în schimb unele care să aibă puțin zahăr și cel puțin 6 grame de proteine.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.22