AFI Europe Romania, rezultatele financiare pentru primele nouă luni din 2018

Venitul operațional net (NOI) al AFI Europe Romania crește cu 8%, până la 40,6 milioane euro 

AFI Europe Romania a publicat rezultatele financiare ale companiei pentru primele nouă luni ale acestui an (ianuarie - septembrie). Datele indică menținerea tendinței pozitive, cu o rată de creștere de 8% a venitului operațional net (NOI), până la 40,6 milioane de euro, față de nivelul înregistrat în aceeași perioadă a anului 2017, de 37,6 milioane de euro.

„Suntem încântați să anunțăm că AFI Europe Romania își menține creșterea în primele nouă luni ale anului 2018, marcând o creștere consistentă a venitului operațional net, de 8%, și atingând astfel un NOI total de 40,6 milioane de euro. Ne continuăm expansiunea în București și în alte orașe din România, continuând și diversificarea portofoliului nostru în toate zonele pieței imobiliare – retail, birouri și rezidențial. În acest moment, portofoliul nostru comercial cuprinde peste 200.000 m2 în activele pe care le deținem, 60.000 m2 închiriabili în dezvoltare și 70.000 m2 închiriabili a căror dezvoltare o vom demara în 2019. În plus, anul viitor, vom vedea primele apartamente construite de AFI Europe în România, prima fază a AFI City urmând să fie finalizată până la finalul anului 2019", a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

AFI Cotroceni, cel mai mare și mai de succes mall din România, cu o rată de ocupare de 99%, a raportat un venit operațional net de 27 de milioane de euro, cu 8% mai mare decât cel raportat în primele nouă luni din 2017. Vânzările retailerilor au crescut cu 9%, față de perioada ianuarie-septembrie 2017, ajungând la 185 de milioane de euro. În privința vizitatorilor zilnici, a fost înregistrată o creștere de 8% a numărului acestora în primele nouă luni ale anului 2018, cu o medie de 52.000 de persoane care vizitează zilnc AFI Cotroceni.

AFI Ploiești, mallul din centrul orașului Ploiești, a generat un venit operațional net de 3,7 milioane de euro în perioada ianuarie-septembrie 2018, nivel similar cu cel înregistrat pentru primele nouă luni din 2017. Cu aproximativ 15.500 de persoane care vizitează mallul în fiecare zi, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut, vânzările retailerilor au crescut cu 10%, atingând un nivel de 45 de milioane de euro în primele nouă luni din 2018. AFI Ploiești are o rată de ocupare de 99% și găzduiește branduri locale și internaționale, care oferă consumatorilor o gamă variată de produse, servicii și divertisment.

Complexul de birouri AFI Park 1-5 al AFI Europe Romania, situat în proximitatea AFI Cotroceni, a avut un venit operațional net de aproximativ 10 milioane de euro, în creștere cu 14% față de primele nouă luni ale acestui an. AFI Park continuă să înregistreze rezultate excelente în termeni de ocupare a spațiilor de birouri, suprafața de 70.000 m2 fiind închiriată în totalitate. Lucrările pentru AFI City, primul proiect rezidențial al companiei în România, au început la jumătatea anului 2018, iar prima fază va fi finalizată în 2019, când primele 190 de apartamente vor fi disponibile pentru noii proprietari, marcând astfel intrarea companiei pe piața rezidențială locală.

*****

Despre AFI Europe

AFI Europe, subsidiară a AFI Properties, este una dintre companiile lider în ceea ce privește dezvoltarea, managementul și investițiile din domeniul imobiliar, ce operează în Europa Centrală şi de Est din 1997. Portofoliul AFI Europe include centre comerciale şi proprietăţi de retail, parcuri de business şi dezvoltări rezidenţiale de mare amploare şi dezvoltări cu utilizare mixtă. AFI Europe operează în România, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria şi Letonia.

Despre AFI Europe România:

AFI Europe operează în România din 2005. Compania a dezvoltat şi gestionează "AFI Cotroceni", cel mai mare şi de succes mall din România şi unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală şi de Est. Centrul comercial se întinde pe o suprafaţă închiriabilă de aproape 90.000 metri pătrați (GLA) şi oferă vizitatorilor săi o zonă extinsă dedicată activităților de divertisment, care include o varietate de opțiuni de petrecere a timpului liber și peste 300 de magazine ale brandurilor locale şi internaţionale, vizitate în medie de 50.000 de clienţi pe zi.

În octombrie 2013, AFI Europe a inaugurat AFI Ploiești, primul și singurul mall modern dezvoltat în centrul orașului Ploiești, în urma unei investiții de peste 50 de milioane de euro. Centrul comercial are o suprafață închiriabilă (GLA) de 34.000 de metri pătrați, disponibilă pe două etaje ce cuprind peste 100 de branduri naționale și internaționale, alături de peste 7.000 de metri pătrați de divertisment.

Adiacent, dar complet integrat centrului comercial AFI Cotroceni, AFI Europe România a dezvoltat AFI Park, cel mai nou și mai modern parc de business de clasa A din București. AFI Park oferă 70.000 metri pătrați de spaţii de birouri, ocupate de companii multinaționale din domeniu IT&C. Clădirile de birouri AFI Park 1-5 au atins un grad de închiriere de aproape 100%. În aprilie 2016, AFI Europe România a finalizat lucrările la clădirile de birouri AFI Park 4 și 5, pe o suprafață închiriabilă de 32.000 de metri pătrați. Printre cele mai cunoscute companii multinaționale care au sediul în complexul de birouri se numără: Microchip Technologies, Electronic Arts, Endava Romania, Cameron USA, SII Romania, ORTEC Central & Eastern Europe, FotoNation, TELUS International, Veeam Software și Dell SecureWorks.

În prezent, AFI Europe România dezvoltă în centrul orașului Brașov proiectul AFI Brașov, care include un centru comercial cu o suprafață închiriabilă de 45.000 de metri pătrați și două clădiri de birouri cu o suprafață închiriabilă de 25.000 de metri pătrați.

Pe segmentul de birouri, AFI România are în dezvoltare AFI TECH PARK, un parc de business de clasa A cu o suprafață închiriabilă de 56.000 de metri pătrați, aflat în apropierea hotelului J.W. Marriott și a Parlamentului României. Parcul de business va include două clădiri de birouri de înălţime redusă și un turn de birouri, care vor avea spații verzi amenajate într-o grădină centrală, proiectul fiind un campus high tech care răspunde nevoilor de extindere a companiilor IT&C din România prin oferirea unui spațiu potrivit din punct de vedere al dotărilor tehnice și al posibilităților de dezvoltare.

De asemenea, AFI Europe România va începe în viitorul apropiat dezvoltarea a încă două proiecte: unul va consta într-un parc de retail care va fi construit pe un teren de 80.000 de metri pătrați din Arad, a cărui ancoră va fi un hypermarket și un magazin tip „DYI", iar cel de-al doilea, AFI City, un proiect rezidențial amplu, care va fi dezvoltat pe un teren de 148.000 de metri pătrați din Bucureștii Noi (sectorul 1 din București).

Vezi și: AFI Europe Romania, rezultatele financiare pentru prima jumătate a anului 2018

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel