3 alimente care taie pofta de dulciuri

Steluța Indrei / 02 iul 2018 / 09:29 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Pofta de dulciuri este mai puternică decât voința ta? Nu e de mirare. Zahărul dă dependență. Dar există soluții, iar una dintre ele ar fi includerea în dietă a unor alimente capabile să-i ofere organismului energie de durată și echilibru hormonal. 

Iată un top 3 alimente care te ajută să ții sub control consumul de zahăr.

Supă de oase

Supa de oase conține colagen, proteina perfectă contra zahărului. Colagenul poate reduce pofta de dulciuri prin asigurarea sațietății pentru mai mult timp și prin efectul de reglare a glicemiei. Proteinele sunt cei mai „sățioși" macronutrienți, iar colagenul este cu 40% mai dens decât alte proteine precum cele din lapte sau din soia. Colagenul conține, de asemenea, o cantitate apreciabilă de glutamină, un aminoacid care furnizează energie la nivelul creierului și controlează secreția de insulină pentru a regla glucoza din sânge. Așadar, o dietă bogată în colagen te va ajuta să eviți senzația de foame între mese, care te împinge adesea la diverse pofte alimentare sau la supraalimentare.

Somon

Somonul conține o combinație sănătoasă de proteine și grăsimi, având o reputație greu de egalat în orice dietă. Cei mai faimoși nutrienți din compoziția somonului sunt acizii grași omega 3, care combat inflamația cronică la nivelul întregului organism, un factor-cheie pentru prevenirea unei multitudini de probleme, inclusiv a dezechilibrelor alimentare. Combinația perfectă de proteine și grăsimi face din somon un aliat de nădejde în curele de slăbire: este gustos, sățios, ușor de preparat într-o varietate de feluri, oferă energie și te ajută să uiți de dulciuri. Tot ce trebuie să faci este să te obișnuiești a-l consuma. Te vei convinge că după o masă principală cu somon nu vei mai simți nevoia de o gustare dulce.

Semințe de in

Semințele de in sunt surse valoroase de fibre sănătoase, cu rol important pentru reglarea digestiei. În plus ajută la stoparea poftei de dulciuri. Trebuie știut că alimentele bogate în fibre necesită mai mult timp pentru a trece prin tractul digestiv, de aceea dau senzația de sațietate foarte rapid și o mențin pentru mult timp. Alte surse bune de fibre sunt fructele, legumele și nucile. Dar semințele de in sunt deosebit de avantajoase datorită echilibrului perfect de fibre și grăsimi sănătoase.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26