10 alimente care te ajută să dai jos grăsimea de pe burtă

Steluța Indrei / 21 aug 2018 / 22:44 Salveaza PDF Comentarii
Abdomen plat
Descriere foto: Abdomen plat

Reducerea grăsimii abdominale reprezintă unul dintre cele mai importante obiective ale curei de slăbire. Iată ce trebuie să introduci în dietă pentru a preveni colăcelul în jurul taliei sau pentru a topi grăsimea deja existentă la nivelul abdomenului. 

Grăsimea abdominală în exces nu este doar o problemă estetică sau un motiv de jenă la plajă, ci și un factor de risc pentru sănătate. Sunt studii care dovedesc că grăsimea viscerală, care se acumulează în abdomen, se infiltrează printre organele interne și intervine în metabolismul organismului. Grăsimea viscerală devine activă din punct de vedere metabolic și poate fi una dintre cauzele apariției bolilor de inimă, diabetului, demenței senile sau chiar a cancerului.

Așa că ai toate motivele să dai jos grăsimea de pe burtă. 

Dieta mediteraneană topește grăsimea abdominală

Pentru a scăpa de grăsimea din jurul taliei, „puteți beneficia de o dietă de tip mediteranean, cu un accent deosebit pe fructe și legume proaspete, cereale integrale, grăsimi sănătoase (ulei de măsline), având grijă totodată la a limita carnea roșie. Mișcarea este de asemenea foarte importantă. Orice faceți pentru a vă reduce talia, chiar dacă este vorba doar despre o jumătate de centimetru, vă poate ajuta să fiți mai sănătoși", atrage atenția cardiologul Holly S. Andersen, director de educație și informare la Institutul Inimii din New York.

Concret iată lista celor 10 alimente pe care trebuie să le incluzi în dietă.

Pește

În special peștele gras - somon, ton, cod, macrou, sardine, hering - conține proteine și acizi grași omega 3 care ajută la  eliminarea excesului de grăsimi dăunătoare din organism și scad depozitele de grăsime din jurul taliei.

Broccoli

Vitaminele și mineralele din broccoli se absorb ușor în organism și previn acumularea grăsimii. În plus, conținutul ridicat de fibre din broccoli contribuie la instalarea senzației de sațietate, îmbunătățind digestia și stimulând eliminarea toxinelor.

Țelină

Această legumă săracă în calorii este o sursă naturală de fibre care intensifică senzația de sațietate și te ajută să-ți ții sub control poftele alimentare.

Ulei de măsline

Aceasta este o altă sursă de grăsimi sănătoase benefice pentru organism. Uleiul de măsline conține o cantitate ridicată de antioxidanți și grăsimi bune care susțin digestia, aparatul cardiovascular, metabolismul general. 

Migdale

Conțin proteine, calciu și fibre. Migdalele sunt o sursă importantă de energie, îmbunătățind performanțele fizice și mentale. Indicele glicemic al migdalelor ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge și accelerează metabolismul.

Ovăz

Considerat a fi una dintre cele mai complete cereale, ovăzul este o sursă naturală de fibre și antioxidanți care stimulează pierderea în greutate. Acesta îmbunătățește digestia, îți oferă o senzație de sațietate și scade nivelul de colesterol.

Quinoa

Aceste cereale străvechi au puține calorii și ajută la arderea grăsimilor. Fiecare cană de quinoa conține până la cinci grame de fibre, aceasta fiind considerată un „superaliment" care îmbunătățește digestia și reduce grăsimea abdominală. Quinoa conține proteine, antioxidanți și alți nutrienți, precum fier, zinc, seleniu și vitamina E. Poți să îi îmbunătățești efectele dacă o combini cu nuci, legume și carne slabă.

Fructe de pădure

Afinele, zmeura, căpșunile, murele și celelalte fructe de pădure conțin fibre, apă și antioxidanți – elemente importante care accelerează metabolismul, stimulând arderea grăsimilor. În plus, antocianinele din compoziția acestor fructe previn acumularea de grăsime și zahăr în organism.

Ceai verde

Dacă vrei să arzi grăsimea abdominală, această băutură este una dintre cele mai bune alegeri. Ceaiul verde reglează glicemia, scade tensiunea arterială, iar conținutul său ridicat de antioxidanți previne îmbătrânirea prematură. Datorită polifenolilor din compoziția sa, ceaiul verde contribuie la reglarea nivelului de cortizol și împiedică mâncatul în exces.

Lămâi

Cel mai popular fruct citric din lume este și un inamic de seamă al grăsimii abdominale. Sucul de lămâie conține vitamina C, potasiu, calciu și alți nutrienți care te ajută să slăbești.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26