DCNews Lifestyle Multimedia Borbely nu prea vede utilitatea brandului turistic

Borbely nu prea vede utilitatea brandului turistic

LBorbely

Ministrul Mediului și Pădurilor, Laszlo Borbely, susține că abia de doi ani turismul a început să fie băgat în seamă, până acum nefiind o prioritate.

Borbely nu a comentat prea mult brandul turistic, spunând că nu a  avut timp să se ocupe de așa ceva pentru că a fost ocupat cu inundațiile, dar a cuprins esențialul, afirmând că banii sunt necesari pentru infrastructură și servicii.

De asemnea, ministrul Mediului, a declarat că turismul nu a reprezentat un element prioritar în ultimii 20 de ani, fapt ce a condus la privatizări alandala de propietăți. El a precizat că există țări care trăiesc din turism și a dat ca exmplu Tunisia, care are peste cinci milioane de turiști anual.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a recunoscut, la Shangai, că litoralul românesc este la pământ din toate punctele de vedere, ceea ce-l face necompetitiv pe plan internațional.
Știri similare din categoria Multimedia Vezi toate articolele