DCNews Sanatate Coronavirus Implicarea maneliștilor în campania de vaccinare anti-COVID. Dr. Tudor Ciuhodaru, comparație cu Elvis Presley: Reclama e sufletul comerțului

Implicarea maneliștilor în campania de vaccinare anti-COVID. Dr. Tudor Ciuhodaru, comparație cu Elvis Presley: Reclama e sufletul comerțului

Captură video: Youtube The Ed Sullivan Show

"Reclama e sufletul comerțului. În fața unei proceduri medicale sunt întotdeauna două bariere: cea educațională și cea economică. Se știa că va veni și această campanie de vaccinare și această campanie de informare trebuia să existe de la început, mai ales că vorbim de produse cu autorizație condiționată de punere pe piață.

Vă reamintesc impactul pe care l-a avut vaccinarea lui Elvis Presley, atunci când a fost vorba despre poliomielită, iar o astfel de situație putea să fie făcută și la noi, dar cu o strategie clară de comunicare, pe niște domenii concrete.

În contextul în care la ora actuală încrederea în autorități este zero, mi se pare că startul a fost pierdut și îmi este greu să cred că de acum încolo vor fi recuperate aceste lucruri." a declarat Tudor Ciuhodaru la România Tv.

VEZI ȘI: Valeriu Gheorghiță, de acord cu implicarea maneliștilor în campania de vaccinare anti-COVID

Știri similare din categoria Coronavirus Vezi toate articolele