RATB vrea modificări tarifare. De ce nu există panouri orare în stații

ratb
ratb

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) intenționează să crească numărul de călători, oferind în același timp servicii mai europene, motiv pentru care doreşte schimbarea sistemului tarifar al mijloacelor de transport în comun, ceea ce nu implică o scumpire a biletelor.

Despre introducerea unor titluri de călătorie noi sau modificări ale abonamenteleor pe mijloacele de transport la suprafață, pentru studenți, elevi și pensionari, precum și care este motivația pentru care nu există panouri cu orarul autobuzelor, tramvaielor şi troleibuzelor, directorul general RATB, Adrian Câmpurean a oferit mai multe explicații, pentru rtv.net.

"Nu este vorba despre o scumpire a biletelor. Previziunea bugetară pe care am făcut-o pentru anul 2013 nu este bazată pe o modificare de plan tarifar. Bugetul nostru este prevăzut pe situaţia actuală. Am sugerat doar CGMB că o modificare de plan tarifar ar creşte veniturile. Asta nu înseamnă că intenţionăm să majorăm preţul călătoriei, ci intenţionăm să oferim nişte servicii mai europene. Noi realizăm care sunt condiţiile în care trăim, lumea o duce greu şi atunci dorinţa noastră este să creştem numărul de călători, nu să-i descurajăm să urce în mijloacele noastre de transport", a declarat , marți, Adrian Câmpurean, director general RATB.

În scopul realizării acestui obiectiv, Câmpurean a explicat că se urmărește înlocuirea tichetului de o călătorie în valoare de 1,3lei cu un tichet valabil timp de o oră, în valoare de 2,5 lei, ceea ce ar reduce călătoria clandestină, ar scădea costul pe o călătorie și ar fi ai atractiv pentru călători.

Elevi, studenții și pensionarii nu vor fi ocoliți de modificări

Pentru elevi și studenți, RATB dorește introducerea abonamentelor pe trei luni, în timp ce pensionarii ar putea fi nevoiţi, în curând, să-şi achiziţioneze carduri personalizate de călătorie, valabile pe mai multe luni, cu fotografie personalizată. "Asta ne-ar permite să ştim exact câţi pensionari călătoresc cu mijloacele de transport în comun pentru că ei ar fi obligaţi să valideze cardul. În felul acesta subvenţia pe care o plăteşte Primăria pentru ei ar fi corectă, nu din burtă", a declarat şeful RATB.

Citește aici: Singura capitală din lume unde transportul în comun este gratuit

Despre lipsa panourilor orare din staţiile de autobuz sau tramvai, Câmpurean a arătat că traficul actual din București nu permite garantarea unui anume interval, iar pentru montarea panourilor orare cu leduri, un sistem deja existent în marile capitale al Europei, nu nu există, deocamdată, un sistem de monitorizare a traficului din Capitală, însă Primăria este preocupată de el. "Ceea ce urmează să facem este să scriem ora primului şi ultimului autobuz", a mai spus Câmpurean.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel