Întrebări cheie după accidentul din Apuseni

avion2
avion2

 Ancheta care a început după aterizarea forțată din Apuseni ar trebui să răspundă și la următoarele întrebări:

-de ce s-a folosit un avion vechi de la Școala de Aviație, care face față cu greu unor condiții meteo dificile?

- existau informații despre schimbarea vremii și despre ceață?

- de ce Ministerului Administratiei și Internelor nu a folosit un elicopter cu instalație de termoviziune, care să survoleze zona în care se presupunea că s-a prăbușit avionul? Această metodă a fost folosită cu succes în septembrie,  2012, la detectarea urșilor din nordul județului Dâmbovița, după atacul unui animal turbat asupra unor oameni.

-este posibil ca avionul prăbușit în Apuseni să nu fi zburat din februarie până în decembrie 2013, când s-a făcut un singur zbor, fiind apoi lăsat la sol, până în ziua accidentului?

-se cunoșteau vulnerabilități tehnice, care să fi făcut piloții să evite folosirea aparatului?

-când a zburat pilotul Adrian Iovan ultima dată, chiar dacă acesta era  instructor de zbor?

- oficialul care a aprobat zborul este numit cu derogare de  vârstă, primită de la Autoritatea Aeronautică Civilă?

-când au fost solicitate echipele Salvamont?

-exista un elicopter Salvamont care putea să intervină mai eficient în astfel de situații, dar s-a apelat la un elicopter SMURD?

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel