Ferrari-ul pe care îl conducea Adi Minune în momentul accidentului este una dintre cele mai sigure mașini din lume. Mulți se întreabă de ce arăta mai șifonat Ferrari-ul decât Citroen-ul cu care s-a ciocnit și dacă mai poate fi reparată mașina de lux a cântărețului.
Ferrari-ul, cumpărat din Germania, a fost dus la reprezentanța autorizată, din Otopeni, unde așteaptă expertiza comună a firmei de asigurări și a specialiștilor companiei italiene. Caroseria din aluminiu ultraușor este proiectată să se deformeze pentru a prelua energia șocului, la impact, iar airbag-urile s-au deschis, protejând șoferul.
Din păcate pentru Adi Minune, Ferrari este o mașină sport, care folosește materiale deosebite pentru a reduce greutatea și a crește viteza. Șașiul, realizat din materiale de ultimă generație, ar putea fi afectat în urma izbiturii frontale, iar reparația este, în acest caz imposibilă. Radiatoarele bolidului au fost sparte, în urma accidentului, fiind probabile și alte daune la motor. În acest caz, și acesta trebuie înlocuit. Reparațiile ar putea fi efectuate în circa 10 zile, dacă firma de asigurări își dă acordul. Dacă distrugerile implică motorul și șașiul, este posibilă invocarea daunei totale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu