DCNews Stiri Un supermarket a înlocuit sticlele de ulei de măsline de pe rafturi cu poze ale produsului. Care e motivul

Un supermarket a înlocuit sticlele de ulei de măsline de pe rafturi cu poze ale produsului. Care e motivul

Unsplash

Un supermarket din Spania a dorit să evite furturile care se repetau tot mai mult și a ales să înlocuiască sticlele de ulei de măsline de pe rafturi cu poze ale produsului, potrivit Știrile PROTV.

Astfel, clienții analizează oferta din fotografii, aleg o varietate a produsului, după care merg cu poze la casa de marcat, unde primesc produsul pe care l-au ales.

Supermarketul din Sevilla a precizat că zilnic se furau cel puțin 5 sticle de ulei de măsline, drept pentru care a recurs la această metodă. Mai mult, uleiul de măsline s-a scumpit cu 40% în ultimii doi ani, fapt ce a determinat ca acesta să devin un produs de lux râvnit de foarte mulți clienți.

Alte supermarketuri au ales să monteze sisteme antifurt pe sticle.

Au fost și cazuri în care angajații supermarketurilor au golit sticlele de ulei și le-au umplut cu apă, însă hoții le-au furat și pe acelea.

Știri similare din categoria Stiri Vezi toate articolele