Ordinea de apariție în fluxul dumneavoastră a fotografiilor și înregistrărilor video se va baza pe probabilitatea de a fi interesat de un anumit conținut, pe relația dumneavoastră cu persoana care a postat și pe momentul apariției mesajului, a explicat, pe blogul ei, compania, proprietate a gigantului Facebook.
Aplicația, lansată în urmă cu cinci ani, justifică schimbarea prin creșterea numărului de utilizatori și a traficului de date. Majoritatea persoanelor pierd aproximativ 70% din noutăți. Pe măsură ce Instagram s-a extins, a devenit tot mai dificilă vizualizarea fotografiilor și înregistrărilor video postate pe platformă. Ceea ce înseamnă că, uneori, nu vezi lucrurile care te interesează cel mai mult, a detaliat comunicatul difuzat de rețeaua socială.
În pofida avantajelor promise, pe internet au apărut deja solicitări de păstrare a sistemului încă în uz.
Achiziționată în aprilie 2012 de Facebook, cu circa un miliard de dolari, rețeaua socială Instagram declară că are 400 de milioane de utilizatori.