Vedeta s-a arătat profund dezamăgită atât de comportamentul unor români cazați în același resort, cât și de condițiile hotelului în care a fost cazată. Într-un mesaj public detaliat pe Instagram, Oana Roman și-a exprimat nemulțumirile și i-a avertizat pe urmăritorii săi în legătură cu serviciile oferite de agenția de turrism cu care a colaborat.
A început prost încă de la sosire
Oana Roman a ajuns la hotelul Serita Beach Resort din Creta în jur de ora 7 dimineața, după un zbor de noapte care a epuizat-o complet. În loc să se poată odihni, a fost nevoită să aștepte ore întregi pentru a primi camera: „Nu am dormit practic deloc, zborul a fost la ora 4, am ajuns la 7 jumate la hotel și ne spun că ne dau camerele la ora 14”, a declarat vedeta.
Oboseala nu a fost singura problemă. Oana a fost deranjată și de comportamentul unor români care se aflau în același hotel. Aceștia, spune ea, nu i-au respectat intimitatea: „Vin liniştită în vacanță, stau pe terasa hotelului și unii stau la o masă de mine și se uită, comentează în gura mare, strigă pe holuri unde e Oana Roman, s-o vedem cum arată”.
Condiții mizere într-un hotel de „5 stele”
Ca și cum toate cele întâmplate până atunci nu ar fi fost de ajuns, nici după ore bune de așteptare în holul resortului, Oana Roman nu a reușit să se bucure de un moment de odihnă sau liniște în cameră. Cea mai mare dezamăgire a fost legată de starea hotelului, care, deși promovat ca fiind de 5 stele, ar fi oferit condiții care nu se ridicau nici măcar la standarde de 3 stele: „@seritabeachresortcrete cea mai mare bătaie de joc trăită vreodată la un hotel. O infecție de nedescris, o nesimţire incomensurabilă a staff-ului”, a scris vedeta.
Camera primită, care ar fi costat 200 de euro pe noapte, ar fi fost sub orice critică, iar personalul hotelului s-a dovedit complet nepăsător: „Nu ai cu cine discuta la recepție, efectiv nu le pasă și te tratează ca pe un vierme”.
Critici dure pentru Karpaten Turism
Vedeta nu s-a oprit doar la a critica hotelul, ci a lansat acuzații dure și la adresa agenției Karpaten Turism, prin intermediul căreia a fost achiziționat pachetul turistic: „karpaten.turism vinde vacanțe în hoteluri de 5 stele care sunt de fapt de 3 stele. Am nimerit eu, care nu tac”.
Mai mult, Oana susține că inițial i s-a refuzat rambursarea sumei achitate, însă, după insistențe și discuții cu managerul hotelului, situația a fost rezolvată și a primit banii înapoi. În cele din urmă, a reușit să găsească o altă cazare cu ajutorul unei prietene: „Ne-au dat banii înapoi până la urmă și am plecat spre un alt hotel. Mulțumesc @andreeasandu pentru ajutor”.
Apel la vigilență: „Aveți mare grijă”
Vedeta i-a îndemnat pe fanii ei să fie extrem de precauți atunci când rezervă vacanțe prin intermediul agențiilor și să verifice cu atenție condițiile reale oferite de hoteluri: „Dacă mai luaţi pachete de la Karpatten aveți mare grijă și verificați. Și da, se poate cere să se dea banii înapoi”.
Oana Roman promite că va vorbi mai pe larg despre experiența sa și va continua să expună public astfel de situații, pentru a trage un semnal de alarmă cu privire la turismul de fațadă care le oferă turiștilor români „țepe” în loc de relaxare.