DCNews Stiri Internațional Mister elucidat: De ce a primit o femeie sute de colete, deși nu le-a comandat

Mister elucidat: De ce a primit o femeie sute de colete, deși nu le-a comandat

Foto cu rol ilustrativ: Freepik

Este vorba despre o femeie din San Jose, California, care a trăit timp de peste un an cu o situație halucinantă. Sute de cutii, în principal cu huse auto din piele sintetică, i-au fost livrate fără oprire la ușa casei. Iar motivul a fost că un vânzător chinez a trecut adresa femeii ca punct de retur pentru clienții nemulțumiți.

Cine este vinovatul

Vinovatul este Liusandedian. Este un comerciant din China ce vinde produse ieftine pe Amazon. Se pare că husele de scaune comercializate de acesta, de multe ori, nu corespund specificațiilor, fapt pentru care mulți clienți americani le returnează. Dar, în loc să trimită retururile la o adresă proprie ori către un centru logistic, vânzătorul a listat adresa femeii Kay, ca fiind puncut de retur în Statele Unite.

”A început cu un singur colet. Am crezut că e o greșeală. Dar au început să vină tot mai multe, zi după zi, lună după lună”, a zis Kay pentru ABC 7.

Cutii după cutii

Cutii după cutii s-au adunat în curtea, dar și pe aleea casei, până când acestea au ajuns la înălțimea pieptului.

”Situația a ajuns atât de gravă încât femeia a fost nevoită să mute coletele pentru a-și putea ajuta mama, în vârstă de 88 de ani, să intre în casă. Deși a făcut cel puțin șase plângeri către Amazon, compania nu a luat măsuri decisive timp de luni întregi. ”De fiecare dată mi s-a spus că se va opri. Dar nimic nu s-a schimbat”, relatează Kay.

Într-o încercare de a rezolva situația, Amazon i-a dat un card cadou de 100 de dolari, dar gestul a fost perceput ca insuficient, mai ales în situația în care compania i-ar fi indicat femeii să doneze ori să returneze coletele pe cheltuiala ei. ”Cum să fie treaba mea să scap de ele, când vânzătorul tău nu respectă regulile?”, se întreabă ea.

Reacția Amazon

Potrivit regulilor Amazon, comercianții internaționali trebuie să scrie o adresă de retur în SUA ori să asigure etichete de retur plătite. Dacă nu respectă aceste reguli în 48 de ore, Amazon poate rambursa clientul și sancționa vânzătorul. Totuși, în această situație, Liusandedian pare să fi profitat de o lacună a sistemului, utilizând o adresă reală, însă care nu avea legătură cu afacerea sa.

Abia după ce cazul a fost relatat în media, Amazon a intervenit cu o explicație. ”Ne cerem scuze clientei și colaborăm direct pentru a rezolva definitiv situația”, a transmis Amazon într-un comunicat.

Kay speră că toată această situația s-a încheiat... sau cel puțin mâine dimineață nu va mai găsi un alt colet în fața ușii, scrie New York Post.

Vezi și - Coșmar care a devenit viral: O studentă a găsit un animal letal în comanda de pe Shein /foto

Știri similare din categoria Stiri Vezi toate articolele