Potrivit Sydney Morning Herald, o companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică produsă joi în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează, scrie Mediafax.
La doar câteva ore de la prăbușirea cursei MH17, compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google \"Malaysia Airlines\".
\"Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?\", se putea citi sub ştirile de pe Google despre catastrofa aeriană din Ucraina. De asemenea, pe site-ul companiei se promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.
Citește și Avion prăbușit în Ucraina. Un cuplu nu a mai avut loc în avion
Warren Lazarus, directorul grupului, a declarat că a fost \"uluit\" să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei cât mai rapid. \"Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta\", a afirmat Lazarus, fără a-i nominaliza pe cei care au gândit o asemenea reclamă.
Acesta a estimat că reclama a apărut doar aproximativ 15 minute înainte de a fi alertat telefonic de clienţi.
În tragedia aviatică, produsă, joi, 17 iulie, în estul Ucrainei, au pierit și 27 de australieni, numărul total al victimelor fiind de 298.