Starbucks va adopta o strategie de „monitorizare și adaptare" pentru a-și redeschide unele cafenele din Statele Unite, după închiderea de la jumătatea lunii martie, transmite CNN.
CEO-ul Kevin Johnson le-a transmis angajaților, într-o scrisoare deschisă, că inițiativa înseamnă că „fiecare comunitate va continua să monitorizeze situația Covid-19" și va decide când să redeschidă cafenelele, depinzând de condițiile din regiune.
Ce presupune decizia de redeschidere
Johnson a recunoscut că decizia este „una umană", bazată pe informații complexe și foarte schimbătoare. Liderii din teritorii vor analiza situația bazându-se pe patru factori importanți: „statusul local al crizei de sănătate publică, îndrumările de la oficialii guvernamentali și experți, sentimentul comunității și operativitatea magazinelor".
Starbucks a început deja să redeschidă cafenelele din China, bazându-se pe aceeași factori, a mai transmis conducătorul companiei.
Cafenelele s-au adaptat regulilor
În Statele Unite, unele din cele 15.000 de cafenele prezente pe teritoriul țării au trecut deja la servitul exclusiv prin drive-thru, iar altele oferă doar ridicarea produselor de la intrare.
Compania Starbucks este activă în România din 2007, însumând 52 de cafenele, în 13 orașe ale țării.