Duminică seară, între orele 20:56 și 23:08, Antena 1 a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Emisiunea a înregistrat cele mai bune cifre de audiență din acest sezon.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 11 puncte de rating și 25,8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro TV cu o medie de 8,1 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 8,6 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV cu 7,2 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.
[citeste si]
Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 8,1 puncte de rating şi 17,3% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 21:45, aproape două milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, dublu față de cei care urmăreau atunci Pro TV.