DCNews Homepage Publicitatea online a depășit pentru prima oară publicitatea la TV

Publicitatea online a depășit pentru prima oară publicitatea la TV

Piața de publicitate online din Statele Unite s-a ridicat la 42,8 miliarde de dolari în anul 2013, în creștere cu 17% față de 2012, conform celor mai recente date oferite de Interactive Advertising Bureau (IAB), scrie Wall Street.

Industria de online a depășit astfel cele 40,1 miliarde de dolari atrase de advertisingul TV, în premieră. Publicitatea pe mobile a crescut cu 110%, până la 7,1 miliarde de dolari, de la 3,4 miliarde de dolari în 2012.

 

VEZI ȘI: Următorul nivel în publicitate: i se mișcă părul când trece trenul



Business-ul de retail continuă să acopere cea mai mare parte a advertising-ului online – 21% din total, conform IAB. Sectorul financiar investește 13% din total urmat îndeaproape de sectorul auto (12%).

Display-ul a reprezentant 12,8 miliarde de dolari din total, echivalentul a 30%, video digital 2,8 miliarde de dolari (19%), în creștere cu 19% față de 2012.

Știri similare din categoria Economie Vezi toate articolele