Specialişti de la Consiliul Concurenţei lucrează la simularea unor evoluţii pe piaţa bunurilor de consum în caz că se permit promoţii fără restricţii. Reglementările care interzic vânzarea sub preţul de achiziţie ar putea fi relaxate, în ideea de a scădea preţurile.
Manevra Consiliului Concurenţei ar părea motivată, ca şi în cazul "Afacerii Anvelopa de Iarnă", de lobby-ul celor care profită de o astfel de măsură, în acest caz fiind vorba de marile lanţuri comerciale. Una dintre victimele colaterale ar putea fi însă şi Dinu Patriciu. Multe din micile magazine de cartier, care vor fi lovite de promoţiile hipermarketurilor, ar putea să reziste practicând evaziunea fiscală. Reţeaua Mic.ro a omului de afaceri liberal nu are cum să recurgă la astfel de măsuri pentru a supravieţui, deci fie Patriciu va suporta din buzunar costurile războiului cu hipermarketurile, fie o va vinde. Oricum, planurile Consiliului Concurenţei, condus de fostul consilier băsescian Bogdan Chiriţoiu, vor lovi în afacerile duşmanului declarat al Cotrocenilor, proaspăt intrat pe piaţa bunurilor alimentare.
Citeşte şi:
Afaceriști, pregatiți-vă: Patriciu vinde rețeaua de magazine MIC.RO în 2 ani