Black Friday a devenit un fenomen și în România, iar primele rezultate încep să "transpire" de la retaileri. O mișcare surprinzătoare pentru acest an o face evoMAG, care a ales să înceapă Black Friday mai devreme cu o săptămână, pe 22 noiembrie.
Magazinul online a anunţat reduceri de până la 70%. Anul trecut, evoMAG a avut 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate şi peste 250.000 de vizitatori unici. “Pentru anul acesta ne aşteptăm la o creştere de cel puţin 30 – 40% în comparaţie cu anul trecut, până la aproximativ 350.000 - 400.000 de vizitatori unici”, a precizat Mihai Pătraşcu pentru capital.ro.
Anul acesta, eMAG pregăteşte un eveniment de trei ori mai mare decât cel de anul trecut. Compania nu a comunicat nimic până în prezent despre campania Black Friday de anul acesta, însă derulează campania “November Fest! Promoţii de-o zi, în fiecare zi”.
Anul trecut, în urma campaniei de Black Friday, magazinele au vândut produse în valoare de peste 50 de milioane de euro, o cifră insignifiantă dacă o comparăm cu cea din SUA. În Statele Unite, de Black Friday, în prima zi s-au vândut produse în valoare de 20 de miliarde de dolari. Pe online, vânzările au trecut pentru prima dată de un miliard de dolari, conform datelor comScore.