Stocul de produse pus la vânzare de evoMag de Black Friday a fost epuizat în proporţie de 35% din cantitatea totală, iar 70% dintre comenzi au fost efectuate de pe telefonul mobil, a anunţat retailerul online, într-un comunicat de presă, transmis vineri AGERPRES.
Potrivit sursei citate, la puţin timp după miezul nopţii, a început deja livrarea către clienţii finali, astfel că, până la ora 8:00, peste 1.500 de comenzi au plecat spre clienţii finali.
"Până la ora 9:00, am avut peste 15.000 de produse comandate, cu un vârf de trafic de peste 25.000 de vizitatori unici simultan la ora 00:05. Avem deja stoc epuizat pentru 35% dintre produsele care au intrat în ultima rundă a campaniei de Black Friday', spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMag.
115.000 de vizitatori unici
Cât priveşte traficul total, de la momentul startului campaniei de Black Friday şi până la ora 9:00, au intrat pe evoMag.ro peste 115.000 de vizitatori unici, 70% din trafic fiind de pe mobil.
evoMag comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG este companie românească de familie, fondată în anul 2005.