DCNews Homepage Aldi, rețea de magazine de discount în România

Aldi, rețea de magazine de discount în România

Discounterul ger­man Aldi a în­ceput procesul de recrutare a echipei locale de mana­gement, acesta fiind un prim pas ­care marchează intenţia retaile­rului de a intra pe piaţa din România, afirmă mai multe surse din piaţă.

Se preconizează că Aldi își va face apariția peste 3 sau 5 ani. 

Tatonările Aldi pentru piaţa locală vin într-o perioadă în care magazinele de tip discount câştigă teren. Segmentul de discount a ajuns să aibă o cotă de piaţă de circa 11% la finalul anului trecut, în urcare de la 8% în 2012 şi 6% în 2008.

Cele două reţele de magazine de discount – Lidl şi Penny Market – au afaceri anuale ce merg spre 2 mld. euro anul trecut, potrivit estimărilor ZF.

În cazul Aldi, în piaţă există două variante vehiculate. Prima ia în calcul o expan­siune după modelul Lidl, res­pectiv o achiziţie şi apoi expan-siune de tip greenfield. A doua este cea în care nemţii merg doar cu magazine de la zero, aşa cum au făcut şi pe majoritatea pieţelor pe care sunt, potrivit Ziarului Financiar.

[citeste si]

Știri similare din categoria Economie Vezi toate articolele