LG este lider pe piaţa televizoarelor care beneficiază de tehnologia ecranului organic de înaltă definiţie (OLED).
De asemenea, LG Display va majora capacitatea de producţie pentru paneluri mari OLED în China, prin intermediul unei societăţi mixte.
Tot marţi, firma sud-coreeană a anunţat creşterea profitului operaţional în trimestrul doi la 804 de miliarde de woni (721 de milioane de dolari), de la 44,4 miliarde de woni în perioada similară din 2016, în timp ce analiştii se aşteptau la 862 de miliarde de woni.
Profitul a ajuns la 736,6 de miliarde de woni (660 de milioane de dolari), de la pierderi nete de 83,9 de miliarde de woni în urmă cu un an.
Vânzările au crescut cu 13%, la 6.600 de miliarde de woni.
Marţi, acţiunile LG Display au închis în scădere cu 1,35% la Bursa de la Seul, conform Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News