Nokian Tyres, fiind cel mai nordic producător de anvelope din lume, și-a asociat întotdeauna imaginea cu calitatea ridicată și siguranța, asociere care va fi respectată și de către noua identitate de brand. Nokian Tyres este una dintre cele mai sustenabile companii din industria sa, iar noua sa identitate vizuală ilustrează mai puternic ca oricând, valorile scandinave, grija și atitudinea responsabilă față de calitatea vieții.
„Fiind o companie scandinavă, grija față de oameni și față de mediul înconjurător ne preocupă în mod firesc. Dorim să fim în topul preferințelor consumatorilor exigenți - aceia care caută să se elibereze de griji (<>) și să se afle în siguranță alegând tehnologia de ultimă oră, dar și să susținem acțiunile celor care își asumă responsabilitatea pentru planeta noastră și viitorul ei," afirmă Hille Korhonen, președinte și CEO Nokian Tyres.
Noul brand susține creșterea globală a companiei
Noul brand va transforma Nokian Tyres într-o opțiune mai atractivă, în mod special pe piețele sale în creștere din America de Nord și Europa Centrală, compania urmărind obținerea unei creșteri profitabile și în afara piețelor tradiționale de anvelope de iarnă.
„Nokian Tyres este un jucător puternic – în mod special pe piața anvelopelor de iarnă – și dorim să ne păstrăm această poziție și în viitor. Originile noastre solide ca producător scandinav de anvelope, pionier al condițiilor meteorologice exigente, ne facilitează extinderea cu succes și către alte segmente, precum anvelopele de vară și cele all-season. Noul brand pune accentul pe liniștea și siguranța deplină, susținând în acest fel creșterea companiei," adaugă Korhonen.
O identitate vizuală actuală, care respectă istoria vastă a Nokian Tyres
Identitatea vizuală redesenată a brandului este inspirată din estetica minimalistă a designului scandinav. Culorile sale liniștitoare sunt evidențiate prin tonuri blânde, naturale, iar paleta sa de culori va include în continuare deja bine-cunoscuta nuanța verde - „birch green". Forma rotundă, simplificată, are la bază proporțiile unei anvelope reale și este folosită ca element grafic recurent.
[citeste si]
„Pentru a celebra cea de-a 120-a aniversare, cât și istoria îndelungată a companiei noastre, designul nostru grafic este inspirat din caracterele originale folosite în secolul al 19-lea," explică Antti-Jussi Tähtinen, vicepreședinte marketing și comunicare, Nokian Tyres. Urmărește clipul video de prezentare a noilor caractere.
Noua identitate vizuală a Nokian Tyres va fi introdusă treptat în primăvara anului 2018. Mai multe detalii în legătură cu aceasta se vor regăsi pe website-ul companiei, dar și în cadrul noii campanii care urmează să se lanseze în luna martie.
Despre Nokian Tyres
Nokian Tyres este cel mai nordic producător de anvelope din lume. Compania promovează și facilitează șofatul în siguranță, în condiții exigente. Anvelopele sale inovatoare pentru autoturisme de pasageri, camioane și mașini grele, sunt comercializate în special în zonele cu zăpadă, împădurite, și cu condiții de șofat dificile din cauza anotimpurilor schimbătoare.
Toate produsele sunt dezvoltate conform obiectivelor de siguranță durabilă și de respectare a mediului pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului. Parte a grupului Nokian Tyres, lanțul de distribuție de anvelope Vianor cuprinde aprox. 1.500 de magazine în 26 de țări. În 2017, cifra de afaceri netă a Nokian Tyres a fost de aproximativ 1,6 miliarde euro, iar numărul angajaților a fost de 4.600.
Nokian Tyres este listată la Nasdaq Helsinki Ltd. Pentru mai multe detalii despre companie, vă rugăm vizitați: www.nokiantyres.com
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Alexandru Rafila, reacție după ce Oana Sivache (ASSMB) a fost inculpată de DNA
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema