Kaufland, precizări despre amenda primită la Odorheiu Secuiesc
Data publicării:
Autor: Irina Constantin
WhatsApp
Kaufland susține că amenda de 10.000 de lei s-a dat doar în baza filmării de pe Internet. Cu privire la o altă amendă, afirmă că nu există. 

”În cursul zilei de 1 septembrie 2017, reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor Miercurea Ciuc au realizat un control la unitatea Grill din cadrul magazinului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, verificând termenele și condițiile de depozitare ale produselor și au adresat angajatelor unității întrebări legate de meniuri, procedura de servire, specificul preparatelor. La finalul acestei vizite de lucru, din data de 01.09.2017, reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor Miercurea Ciuc au acordat o sancțiune în suma de 10.000 lei, conform procesului verbal nr. 0844623 din 01.09.2017. Procesul verbal specifică foarte clar faptul că amenda a fost dată în baza materialului video din data de 31.08.2017 care circulă pe internet și nu are la bază un alt incident similar petrecut în ziua vizitei A.N.P.C. la unitatea Grill Kaufland. Referitor la informația apăruta pe diverse canale media cu privire la o amendă acordată Kaufland Romania în anul 2015 pentru `reclame și pliante realizate exclusiv in limba maghiară`, menționăm ca această amendă nu există” precizează Kaufland România. 

Precizarea Kaufland vine după ce comisarul șef regional Sorin Susanu a declarat pentru newsbv.ro că a mers să verifice povestea la respectivul Kaufland în această dimineață și a făcut comanda în limba română, dar a fost refuzat. "Pentru că este vorba despre o practică, nu un accident, a fost aplicată o amendă de 10.000 de lei", a declarat Susanu.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel