"Iumor", lider de audiență. PRO TV, din nou învinsă

La cea de-a treia ediție a emisiunii ”iUmor” a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban.

Cea de-a treia ediție „iUmor” difuzată duminică, de la ora 20:30 la Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

Astfel, pe tot parcursul emisiunii „iUmor”, difuzată între 20.28-22.44, Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 9 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a situat ProTv cu 8,7 puncte de rating și 19,1% cotă de piață.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel