Euronews: „Bucharest, not Budapest”

rom
rom

Euronews vorbește despre campania celor de la Kandia, Bucharest, not Budapest. Pentru că pe batonul ROM scrie București, “noi credem că e de datoria noastră să încercăm să punem capăt confuziei”, spun cei de la Kandia.

Suntem pe locul 5 în topul confuziilor geografice. Străinii confundă mereu București cu Budapesta, iar faptul că suntem gard în gard cu vecinii maghiari, nu ne ajută prea mult. O nouă campanie a celor de la Kandia, producătorii ciocolatei ROM, încearcă să înlăture această confuzie.

Probabil va amintiți de cei 400 de suporteri basci, care, în 2012, după ani de zile în care așteptaseră să vadă echipa Athletic Bilbao într-o nouă finală de cupă, în loc să-și ia bilete spre București, au zburat la Budapesta. Partea cea mai amuzantă este că mulți dintre ei aveau deja bilete la meci, bilete pe care scria clar: €œNational Arena, București, nu Budapesta.

În seara aceluiași meci Europa League, care i-a derutat pe cei 400 de suporteri, un comentator englez ne-a salutat, la fel de derutat: “Bunムseara, Budapesta… Bine v-am găsit la finala Europa League”. Dincolo de zăpăceala din fotbal, artiștii internaționali reușesc să gafeze cel mai des, în deschiderile concertelor, când încearcă să se apropie de public cu clasicul salut al orașului care îi găzduiește. Începând cu 1992 și până anul trecut, în 2012, am trecut prin multe situații jenante: un „Hello, Budapest” de la balconul Casei Poporului, câteva „Hello, Budapest” pe scena de la Sala Palatului, „It’s all up to you, Budapest”, „€œGood evening Buda..oh, Bucharest, not Budapest, not Budapest”.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel