George Ivașcu, director al Teatrului Metropolis, care a construit cel mai modern teatru din România, a spus că publicul țintă este reprezentat de tineri. Actorul ne-a povestit, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru DC News, că este bătaie pe bilete, lucru care se vede cu ochiul liber accesând site-ul Teatrului Metropolis.
"La Teatrul Metropolis veți găsi un public tânăr pe care l-am gândit drept public țintă. Cei care iubesc teatrul vin în mod frecvent și atunci mă bazez pe ei ca niște prieteni. (...) Este un domn din Câmpina care cumpără, de exemplu, în mod curent, 50 de locuri, și vine cu prietenii să vadă spectacole. Este și o doamnă care ne-a reclamat pentru că luna aceasta nu a prins decât 125 de locuri, din păcate", a spus actorul la DC News.
Biletele la Teatrul Metropolis se vând repede nu doar datorită profesionalismului celebrilor actori care joacă pe scenă, ci și datorită prețului foarte mic comparativ cu situația de la alte teatre, mai precis 25 de lei.
[citeste si]
"Mi-am propus să împrietenesc Teatrul Metropolis cu tinerii. Nu am făcut decât să mă uit cât este prețul biletelor la Cinema, la mall. Și atunci nu am vrut să fac o discrepanță spunând: 'cultura este restrictivă, doar pentru cei cu bani'. Am oferit, în plus, fenomenul viu care este arta spectacolului", a mai zis George Ivașcu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News