Compania Coca-Cola anunță noi schimbări în echipa din România

Loredana Brumă / 20 noi 2019 / 11:15 Salveaza PDF Comentarii

Compania Coca-Cola continuă promovarea românilor la nivel internațional cu o nouă mutare strategică. Începând din această toamnă, Alina Bucelea este noul Performance Insights Director al companiei pentru Europa Centrală și de Est. Numirea Alinei în noua funcție vine după un mandat de cinci ani în poziția de Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România, care va fi preluată de Bosko Popeskov.

Din noua poziție, Alina își va folosi vasta expertiză acumulată pe parcursul carierei în cadrul Sistemului Coca-Cola în România pentru a redesena sistemele de performanță la nivel regional, integrând și analizând toți indicatorii esențiali ai afacerii, ajutând totodată membrii echipei de conducere să aibă o înțelegere corectă a performanței prin dezvoltarea unor perspective inovatoare.

"Această schimbare vine ca o continuare firească a activității mele în cadrul sistemului Cola-Cola. Este o poziție care îmi oferă șansa de a avea o perspectivă regională asupra businesului Coca-Cola și a adăuga un punct de vedere comercial și operațional în modul în care interpretăm performanța. Mă desprind cu greu de echipa din România, de care sunt extrem de mândră și căreia îi mulțumesc pentru performanțele realizate împreună. Este o nouă etapă a carierei mele în Compania Coca-Cola, către care privesc cu entuziasm și care mă motivează să duc expertiza mea la nivelul următor" - Alina Bucelea, noul CEE Performance Insights Director, The Coca-Cola Company.

Bosko Popeskov este noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România. Bosko a activat anterior în cadrul Procter&Gamble Elveția, în Geneva, unde a deținut mai multe poziții în domeniile Strategy & Insights în ultimii 10 ani.

"Mă bucur să încep această călătorie nouă și extrem de interesantă în cadrul Companiei Coca-Cola și că voi avea ocazia de a cunoaște o piață atât de dinamică și de inovatoare cum este România. Mai mult decât atât, mă enuziasmează ideea de a mă alătura unei echipe puternice, plină de energie și cu performanțe remarcabile" – Bosko Popeskov, noul Commercial Strategy Manager, Coca-Cola România.

Despre Alina Bucelea

 

Alina Bucelea s-a alăturat Sistemului Coca-Cola în urmă cu 19 ani, la Coca-Cola HBC România, în cadrul departamentelor Trade Marketing și Research, iar 6 ani mai târziu a făcut trecerea către Coca-Cola România. Experiența dobândită în primii ani a ajutat-o să își dezvolte o imagine de ansamblu clară asupra sistemului și i-a întregit experiența Coca-Cola.
La Coca-Cola România, Alina a fost Planning Manager pentru România și Bulgaria, ocupând apoi mai multe funcții cu responsabilități pe partea de cercetare pentru regiunea Adriatică & Balcani și pe partea de Strategy & Insights pentru România. În ultimii cinci ani, Alina a jucat un rol esențial în transformarea companiei din România într-un exemplu de bune practici în ceea ce privește rezultatele de business și alinierea la nivel de sistem, elaborarea agendei comerciale și implementarea unor proiecte comerciale strategice. Mai mult decat atat, Alina Bucelea a fost unul dintre dezvoltatorii pe plan local a unui sistem de analiză complex, care vizează ocazia de consum, prețul, tipul de ambalaj și canalul de distribuție pentru fiecare brand în parte, sporind astfel șansele ca publicul consumator să beneficieze de cel mai bun raport calitate-preț pentru produsele dorite.
Pe lângă experiența vastă în sistemul Coca-Cola, Alina este recunoscută ca un lider de încredere și un jucător de echipă, având excelente abilități analitice și de comunicare, urmând să joace un rol transformațional în oferirea unei imagini clare a performanței afacerii și a principalelor motoare ale acesteia.

Despre Bosko Popeskov

 

Bosko are o vastă experiență în sectorul FMCG la nivel global și regional, ultima poziție ocupată fiind Europe Strategy, Analytics and Insights în cadrul Procter & Gamble (Geneva). Din această poziție, Bosko a condus eforturile de identificare și activare a perspectivelor în ceea ce privește consumatorii, piața și compania, pentru a maximiza vânzările pe termen scurt ale brandurilor din portofoliu și pentru a crea programe de inovație a brandurilor pe termen mediu și lung.

Noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România a studiat inginerie la Universitatea din Belgrad.

Despre Compania Coca-Cola

 

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25