Ce se întâmplă când un om se bărbierește după 14 ani - Video

Foto: iqads.ro
Foto: iqads.ro

Răspunsul este oferit într-o reclamă-documentar realizată pentru compania Super-Pharm. BBR Saatchi & Saatchi Israel a hotărât să meargă pe o abordare cu totul diferită, în promovarea lamelor de bărbierit M6.

Rezultatul este un short de trei minute, "My new face", care arată surpriza pe care o are o familie cand tatăl decide să se bărbierească după 14 ani.

Ideea a venit în timpul brainstorming-ului, când un angajat din agenție și-a amintit că, în copilărie, abia și-a recunoscut tatăl când acesta s-a bărbierit după o lungă perioadă de timp.

Vezi și: O campanie de outdoor face furori pe internet - FOTO

"Formatul acesta presupune mai multe riscuri, așa că i-am spus clientului că s-ar putea să nu obținem nimic după multe eforturi. De altfel, am filmat trei documentare și doar unul dintre ele a ieșit bine. A fost o decizie curajoasă și, până acum, short-ul are 430.000 de vizualizări în mai puțin de o săptămână", povestesc cei de la BBR Saatchi & Saatchi, conform iqads.ro.

Creativii agenției au fost uimiți, de asemenea, de atașamentul pe care îl au oamenii față de bărbile lor: "le dă sentimentul siguranței. Este o exteriorizare a virilității. O sursă de autoritate".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel