Cele mai căutate daruri sunt dulciurile, jucăriile şi articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte, relevă unui studiu realizat de o companie de cercetare de piaţă.
Un procent de 44% dintre cei care au spus că vor oferi cadouri cu această ocazie au precizat că intenţionează să cheltuiască între 100 şi 250 de lei, 31,6% între 251 şi 500 de lei iar 16,3% peste 500 de lei. 7,7% dintre respondenţi vor aloca mai puţin de 100 de lei pentru cadourile de Moş Nicolae.
"Ca tendinţă, lista de cadouri a Moşului seamănă cu cea de anul trecut, cele mai căutate fiind dulciurile (72,5%), jucăriile (45,3%) şi articolele de îmbrăcăminte/încălţăminte (40,3%). La aceasta, se mai adaugă şi fructele, cosmeticele/parfumurile sau cărţile. De asemenea, au fost menţionate şi cadouri precum bijuterii, electrice/electronice/electrocasnice, smartphone/tabletă sau excursii/călătorii. Trebuie precizat faptul că, acolo unde moşul nu are inspiraţie, aduce şi bani (4,4%)", precizează autorii studiului.
Studiul de piaţă realizat de Mednet Marketing Research a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban (oraşe mici - sub 30.000 locuitori, oraşe mijlocii - 30.000-100.000 locuitori, oraşe mari - peste 100.000 locuitori) în perioada 24 - 29 noiembrie 2017.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News