BUCHAREST, NOT BUDAPEST, noile panouri de la intrarea în Capitală

panouri-bucuresti-rom
panouri-bucuresti-rom

Suntem pe locul 5 în topul confuziilor geografice. Străinii confundă mereu București cu Budapesta, iar faptul că suntem gard în gard cu vecinii maghiari, nu ne ajută prea mult. O nouă campanie a celor de la Kandia, producătorii ciocolatei ROM, încearcă să înlăture această confuzie. S-au instalat panouri la intrarea în București și s-a lansat un site dedicat:  Probabil va amintiți de cei 400 de suporteri basci, care, în 2012, după ani de zile în care așteptaseră să vadă echipă Athletic Bilbao într-o nouă finală de cupă, în loc să-și ia bilete spre București, au zburat la Budapesta. Partea cea mai amuzantă este că mulți dintre ei aveau deja bilete la meci, bilete pe care scria clar: €œNational Arena, București, nu Budapesta. În seara aceluiași meci Europa League, care i-a derutat pe cei 400 de suporteri, un comentator englez ne-a salutat, la fel de derutat: "Bunムseara, Budapesta... Bine v-am găsit la finala Europa League". Dincolo de zăpăceala din fotbal, artiștii internaționali reușesc să gafeze cel mai des, în deschiderile concertelor, când încearcă să se apropie de public cu clasicul salut al orașului care îi găzduiește. Începând cu 1992 și până anul trecut, în 2012, am trecut prin multe situații jenante: un „Hello, Budapest” de la balconul Casei Poporului, câteva „Hello, Budapest” pe scena de la Sala Palatului, „It’s all up to you, Budapest”, „€œGood evening Buda..oh, Bucharest, not Budapest, not Budapest”. Pentru mai multe amănunte despre colecția de confuzii puteți accesa pagina campaniei aici.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Cele mai noi știri

Cele mai citite știri






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.201
YesMy